Ci co wieńczyli Naszej Klasie koniec, niezależnie z jakich powodów mogą być zasmuceni. Portal Nasza Klasa ma się dobrze i utrzymuje swoje posiadanie. Niemniej konkurencja nie śpi.
Przy dodaniu liczby użytkowników NK i Nasza Klasa (dwie odrębne domeny) serwis posiada około 11 mln użytkowników. W przypadki rosnącego konkurenta, Facebook ma 6,8 mln.
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/biznes/nk-pl-wraca-do-czolowki-zestawienie-google-top100-18594?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Interaktywnie+(Interaktywnie.com)
Oceniając rynek social media należy przypuszczać, że NK nie zmieni się drastycznie w następnych miesiącach. Z jednej strony odchodzą użytkownicy bardziej świadomi, dla których często NK była wejściem do internetu. Z drugiej nadal rozwijają się nowe usługi w postaci gier oraz grup dyskusyjnych które zatrzymują szczególnie młodzież do 18 roku życia oraz osoby starsze powyżej 40 roku życia.
Rosnąć będzie rola Facebooka, którego widać wyraźny przyrost szczególnie wśród osób między 20-40 rokiem życia. Wynika to z możliwości wykorzystywania tego narzędzia do promocji, sprzedaży i marketingu co widać gołym okiem.
Coraz częściej mówi się również o nowym graczu w postaci produktu Google. Na razie nikt nie słyszał i nikt nie widział, a całość opiera się na domysłach i analizie nowych screenów usług giganta.
Przy dodaniu liczby użytkowników NK i Nasza Klasa (dwie odrębne domeny) serwis posiada około 11 mln użytkowników. W przypadki rosnącego konkurenta, Facebook ma 6,8 mln.
http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/biznes/nk-pl-wraca-do-czolowki-zestawienie-google-top100-18594?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Interaktywnie+(Interaktywnie.com)
Oceniając rynek social media należy przypuszczać, że NK nie zmieni się drastycznie w następnych miesiącach. Z jednej strony odchodzą użytkownicy bardziej świadomi, dla których często NK była wejściem do internetu. Z drugiej nadal rozwijają się nowe usługi w postaci gier oraz grup dyskusyjnych które zatrzymują szczególnie młodzież do 18 roku życia oraz osoby starsze powyżej 40 roku życia.
Rosnąć będzie rola Facebooka, którego widać wyraźny przyrost szczególnie wśród osób między 20-40 rokiem życia. Wynika to z możliwości wykorzystywania tego narzędzia do promocji, sprzedaży i marketingu co widać gołym okiem.
Coraz częściej mówi się również o nowym graczu w postaci produktu Google. Na razie nikt nie słyszał i nikt nie widział, a całość opiera się na domysłach i analizie nowych screenów usług giganta.
Komentarze